Eagle the 45

Uppe way too early för mitt eget bästa. But then again, it is saturday. Undrar vad jag ska göra idag. L ville gå ut och klubba, och jag som skulle hålla mitt löfte om att sluta dricka, sa nej. Men sen blev det ju ändrade planer. Ofc. Jag drack igår med N. Vi skulle till Johnnys, men på grund av hennes pass som gått ut, blev vi nekade (fixa your goddamn shit woman!), så vi chillade vidare till Nivå, där hon mirakulöst fick komma in trots omständigheterna. Hon har blivit nekad där förut på grund av passet också, but not this time. Så vi tog det lugnt, drack lite, came across some odd people, sen drack vi lite till, och vi blev nog ganska tipsy. Vi hade ju räknat med "barhäng" bara, men sen ville vi såklart vidare, sen ville vi ändå hem för att hon skulle jobba idag and so on.

Fredagar är nog den bästa dagen i veckan. I'm so for real. Om man går i skolan så längtar man sönder till fredagar, och när man väl är där, fuck, det finns ingen bättre känsla. Sen är fredagar den första dagen på helgen, vilket gör att man väljer sitt mode. Antingen kör man hemmachill eller så går man ut. Before, så älskade jag att gå ut på fredagar and party the fuck out, men nu tycker jag lördagar är den bästa dagen för sånt. Det är alltid fler ute på lördagar, ever noticed? I have. Hursomhelst, så var min fredag väldigt mysig & chill. Min lördag är ett frågetecken. Men som det ser ut just nu, tippar jag på att det blir en stay-in-day. Lyssna på bra musik, ladda ner shit you know, kolla en massa filmer på tv. Jag älskar när det alltid kommer filmer på tv! Och idag kommer nog Transformers och den filmen is killin' it! Alla Transformer-filmer är dope.

But then again så är klockan bara sju på morgonen, vart jag är ikväll klockan tio på kvällen is a mystery.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0