Jack, not a shit

Sanningen är: Jag har inte gjort ett skit idag. Jag har vaknat och laddat ner lite musik and stuff, sen är det inte mer med det. Eller jo, jag har lyssnat på J. Coles Mixtapes, plus hans album. Vet inte vad jag ska tycka riktigt än, måste nog lyssna lite mer before I know. Laddade ner musik från Fall Out Boy och Panic! At The Disco. Alltså vilken nostalgi. Jag var en riktig rocker förut. Kan lägga ut Panic! ATD låtarna jag dog för mest under den tiden. Det var shocking, att fastän det var så många år sen jag lyssnade på dom, kanske fyra år sen så kunde jag dom flesta låtarna utantill. Wow. Time passes by.

Nu kom det ändå upp några planer, ska möta K & N, måste köpa kakor för att stilla mitt sockerbegär! #Mensthatneverwantstogoaway. -.-

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0