Jahapp.

L hackar på mig för att jag inte uppdaterat här lately! And it's true. Men jag orkar inte. Vädret gör mig depressed. And finally, I've got my goddamn time fixed. Jag sover i tid. Sover klockan nio, tio, elva nowadays. Upgrade huh? Well, vet inte riktigt vad ni vill läsa eller vad ni vill veta sen den senaste gången jag uppdaterade. Den senaste gången jag uppdaterade skrev jag om... Vad? Aja, denna helg har varit lite som den är. Torsdagen var lite konstig, promenerade hem klockan tre på natten i en motorväg, det var inte trevligt alls. Fredagen var jag hemma. Lördag gick jag på en överraskningsfest. Det var chill & fun lite sådär. Söndag gjorde jag ingenting alls. Måndag, igår alltså, gick jag ut med N, chillade lite bara. Idag började jag skolan, det var chill det med. Guess att det inte finns så mycket att skriva. Ska nog uppdatera i morgon, när jag inte är så trött. Jag lovar. Vill nog bara sova nu.

Godnatt.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0