Minimal writing with maximum effort

Yooo! Jag är back on track nu. För en stund. Har lite tråkigt och har plugg att sköta egentligen, men jag orkar inte riktigt göra något just nu. Ska bara skriva ner some stuff här. Hittills vet ni nog flera saker om mig på bloggen.

1. Jag dör för musik.
2. Kanye West och jag är gifta.
3. Hiphop till I die.
4. Jag hatar bitches.
5. Ni vet stilen jag vill att min boy ska ha.

And so on. Det är ändå ganska mycket för en "anonym" blogg ni vet. Och nu så händer det ganska mycket under dessa månader. Jag måste plugga upp ett flertal ämnen to make it, men jag är motiverad! Så jag ser det här som en ljus framtid, you digg. Jag fyller år snart, jag är skorpion, så peeps... Where the presents at? Haha, jag driver. Har tunga vänner och det behövs inte mer än dom to have a lot of goddamn fun på min birthday.

J. Cole ni vet? Jag är fett kär i honom. Jag vill inte erkänna det för mig själv, men det är så det ser ut just nu. Jag brukar inte gilla att jag blir kär i en artist som många gillar. Det är inte för att leka ball eller något, men artisten blir avtändande ("musikaliskt" sett) och jag slutar lyssna. Men J. Cole är riktigt tung, jag vet inte varför jag egentligen inte har slutat gilla honom, men han är tung. Hot and all. Tung musik. Bam. Love.

J. Cole, Frank Ocean och Mac Miller är nog dom första två jag verkligen har lyssnat på från början och sen gillat på en gång. Efter att ha lyssnat på några låtar bara. I vanliga fall måste jag lyssna om och om igen för att get in to it.


L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0