Oh well, time is just a number

Jag är vaken nu! It's a miracle, jag brukar sova den här tiden and then vakna cirkus klockan 17.00 - 18.00. Something like that. Nu gör jag inte så mycket mer än tar hand om mina småsyskon and, what else, lyssnar på musik och jag laddar ner some shit. Fick världens bästa musikrekommendationen igår, skulle ladda ner en låt och lyssna. Och det gjorde jag.  Alltså, den låten är så tung. Tunga beats, tunga ord med legender som pratar. One clue, den har med Kanye West och göra, men för första gången är det inte han som shine. Lägger ut den ikväll. Den MÅSTE ni lyssna på, även om det är första gången man klickar in här. Dope ass shit. Haha, har sagt att jag ska lägga ut fett med låtar, men inte gjort det. Men idag kommer den här låten definitivt upp.

Grejen är, känner mig dum om jag snackar för mycket om musik här, för D orkar inte läsa det sa hon igår, men fuck that bitch.

Nu ska jag fortsätta ladda ner some shit. Ska börja med N.W.A! Ouff, har velat höra deras shit for real, men vet inte om jag borde göra det NU med tanke på att jag inte lyssnat riktigt ordentligt på J. Coles Mixtapes och album. What should I do? Alltså musik är overwhelming. Och jag har låtit Drake hänga för sig själv, det är ganska synd, för killen är dope. Och många tänker inte på orden han rappar, mer på hans beats (dom är galna) men det han säger makes a lot of sense i den "moderna" världen I would say. Sen Busta Rhymes, oh my. Jag skulle laddat ner hans shit för länge sen.

Aja, better hurry up. Ska nog bara ta en morgoncigg först.

Ps. D, det är sant, ska börja lägga kategorier på shit, så slipper man läsa det man inte vill läsa.

L

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ha en bra dag! :)

2011-10-07 @ 14:39:19
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0