Hope you fuckin' feel me.

Jag var i Kista och kollade på bio med N, R & K. Det var mysigt, for a sunday. Bara chillax sådär. Men jag åkte dit efter dom tre, och jag såg en del boys, some good, some bad. Haha, inte för att jag är the one to judge, absolut inte. Men det jag menar med good/bad är stilen. Alltså you guys. Ni måste lära er en tung stil. Ni måste börja rep snygga jeans, snygga skor, snygga jackor and just kill it.

Ska visa er hur min boy ska vara och se ut så ni förstår vad jag menar.

Han ska roll med en sån här jacka.             En sån här Tee underneath
Det ska vara original shit. Inte sånt man     gör bara saken bättre. RUN DMC UNDER!
går till H&M och köper. You feel me?           Men finare med en svart jacka kanske?


Hittade inga fucking jeans som såg
bra ut, så jag valde chinos. Svarta om
det ska vara chinos. Men något får man ta.
Och som ni ser är skorna check. Ett par
vita converse yo. Eller sneakers. Vita.
Och sen får han gärna tugga i en sån här keps.


Ser du, sån här laid-back-chillax-stil ska min boy ha. Alltså färgerna kanske inte matchar varann här, men huvudsaken är att ni get the point. Om ni känner någon som ser ut såhär. Lägg en kommentar and I'll be there. Haha, såhär desperat. Cold weather I tell you.

Han får gärna lyssna på sån här musik också.


Först har vi Cypress Hill med albumet Rise Up.
Sen har vi Jay-Z med albumet The Black Album.
Sen har vi min mans album, Mr. Kanye West med albumet My Beautiful Dark Twisted Fantasy.

Vad kan gå fel med det här? Anyway. Bara ett förslag, inget måste. Men många OG-tjejer där ute skulle nog hålla med mig här.

L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0