Songs of the mind

Jag älskar musik. Jag älskar allt som har med musik att göra. The beats, orden, the flow. Allt. Nu pratar jag inte bara om hiphop som jag älskar, utan även om RnB, rock, indie(pop) and shit. Men det finns viss musik I can't stand. Sån där riktig heavy metal shit där alla skriker hela tiden, hur är det musik? Sen vet jag inte, men jag har börjat hata pop. Lady Gaga och Britney types of shit. Lady Gaga är tung som person för att hon är så annorlunda och vågar gå hennes egen väg, men hennes musik är ingen höjdare.

Men en poplåt jag gillar just nu, som jag tycker är tung, är låten med...

... Maroon 5 feat. Christina Aguilera - Moves Like Jagger!


Haha, vet inte varför jag gillar just den här poplåten, men den har ett nice flow. Jag blir dansglad av den. I've got the moooooves like jagger! Y'all digg? I digg. Haha K sa att hon tyckte att den här låten inte passar mig, den är too gay för mig för att jag mestadels lyssnar på hiphop. Fuck you mayn, den här är galen, sluta såga you thug! :)

Ps. Det här är inte sista gången jag kommer skriva om min väldigt intima kärlek till musik. Music är verkligen my boyfriend, we ride together, we die together.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0