Boys, who run the world?

Yo, what's up? Jag vaknade nyss, I was so goddamn tired before.

Innan jag somnade låg jag och messade med my couz, D. Vi var helt inne i vårt samtal. Och typiskt, it was all about you fellas. Vi pratade om black & white guys, vilka är bäst? Konstigt nog, så vet jag fortfarande inte svaret (none racist shit). White boys är nice and all that, but they lack när det kommer till swag. Vill inte ni att er boy har swag, liksom know how to talk, know how to act, he just... Knows. Förlåt white guys, men ni har svårt with that area. And then we got the black guys. Vissa just ain't got the brains, andra tror att dom är T.I walking around med för mycket LUFT. Okej, din boy ska vara självsäker, men att lufta, sit the fuck down.

Alltså, jag vet att jag är största preachern när det kommer till fördomar och sånt, and this ain't it. Nu snackar vi bara om attraktionen, vissa är bara inte into white guys, och andra är bara inte into black fellas. I got blessed, för jag kan känna mig attraherad till allt&alla okej. I ain't got no limits.

Alltså, när det kommer till love and all that crap, så vet jag definitivt att det inte är något för mig. För jag är en sån där människa med otur. Ni vet, en sån där som aldrig får vad den vill. Well, welcome to my world aight. Först, ja, det kanske finns guys som skriver till mig, some serious and some not (ja D, I wrote it, happy?), och det är cute and all. I mean, det är kul att driva a little (jag är den största drivaren som finns), men they're still not what you want. Förstår ni? How flattering it even might be, it's still not for you. Jag har den oturen att, inte bara att jag inte får det jag vill ha, jag får även det jag INTE vill ha. You get the point? Och jag är så trött på människor som alltid lägger den där kommentaren "kärleken kommer, tänk inte på det bara". I mean, coooome the fuck on. I'm not saying att jag vill ha love nu, jag är ung så it's aight, jag tuggar runt. Men om jag ville ha kärlek, ett förhållande, I wouldn't stand around and wait for it to hit me. That's just fucking bullshit okej. That's how you miss out on life. Bara stå där and wait när du verkligen vill ha ett förhållande for real. Ska du vänta i två år just because somebody told you to wait? Bullshit.

And nu, to the point, jag är en fet jävla cunt när det kommer till kärlek and stuff. Jag hade aldrig in a million fucking years tagit något steg, även om jag ville ha ett förhållande with somebody. Nah, där är jag pussy. Men då är det jag som missar ut on "love". Och believe me, jag är villig to let that part go. Kärlek finns inte thugs. Just live with it. Varför tror ni I'm so goddamn in love with my music? Haha, just playin'.

Ps. Lägger ut låten jag skulle lägga ut ikväll. Ni måste lyssna. Måste. It's legendary.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0