Om ni vill så får ni. Hähä.

Yo, riktig movienight idag. Är nog ganska trött, but still not. Funderar på om jag borde lägga mig eller se en till film. Hm. I could use the sleep. Men det känns som att jag sover way too much anyways, eller så är det bara fel timmar jag sover. Men filmen jag vill se börjar inte än. Tänkte att jag kan svara på sånt där shit som människor brukar svara på, you know, på sina bloggar. Well eh. Kanske kul och veta lite om den som skriver så fucking mycket. Y'all digg? Yani jag.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag gick ut och såg some people. Jag har varit instängd hemma a while, så det var chill. And then I got to drink, jag som hade lovat mig själv att inte dricka till my fucking birthday...
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen idag?:
Jag sov?
Vad gjorde du för 15 min sedan?:
Pratade i telefon med N på en cigg.
Det sista du sa högt?:
"Jag ringer dig om fem minuter, okej?".
Det senaste någon sa till dig: "Gör så.".
Vad har du druckit idag?: Fanta och vatten. Who gives a shit?
Vad var det senaste du åt?:
Potatisgratäng, mmm...
Vad var det senaste du köpte?:
Snackar vi kläder här? I såna fall var det nog en cute little topp förra lördagen. Om vi snackar allmänt så var det mitt paket cigg lite tidigare idag.
Vad är det för väder hos dig nu?:
It's cold. Vet inte om det har regnat tho'. Ska kolla det när jag ska ut och röka igen.
Godaste glassmaken?: Choklad yo. Vanilj är också fett gott. Men I'll go med choklad. Yeah.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Weird ass fråga. Alltså, snackar vi att du ser någon och sen är det kärlek between you guys, eller pratar vi om när man ser någon så blir man själv kär? Either way, nej. Sånt där är shit.
Sover du tungt?: Beror på modet.
Drömmer du mardrömmar?:
Ibland. Drömde något skitcreepy för någon vecka sen, minns inte vad, men det var så läskigt att när jag vaknade ni vet, så tänkte jag "Fuck vilken tur jag har att det där inte händer på riktigt.". Mardrömmar är bara olagligt.
Trivs du med ditt jobb?:
Vilket jobb?
Favoritklädsel?
: Beror på modet. Men absolut bästa är att ha på sig mjukisbyxor med en tjocktröja, som jag har på mig nu. Ouff. Men tights är också tungt, men man fryser ganska snabbt, y'all digg.
Favoritlåt just nu?: Jag har flera favoritlåtar just nu, det går inte och bestämma sig.
Vad ser du om du tittar till höger?:
Min sovrumsdörr.
Vad gör dig glad just nu?:
Fan, det mesta. Bara jag håller mig sysselsatt så är jag nöjd. Efter två månader av captivity känns det som. -.-
Vad ska du göra härnäst?: Just nu eller sen i livet? Vad är det här för lista. Jag ska se en film. Eller sova.
Höger eller vänsterhänt?: Höger. That's what's up.
Humör just nu?:
Jag är trött. Och ganska pigg at the same time.
Favoritgodis?:
Allt som är surt! Sura godiar for life.
Kläder just nu?:
Mjukisbyxor som är svarta, en T-shirt och en tjocktröja från studentgrejerna man köpte ni vet. Innan man tar studenten. Ja. Nu vet ni. Jag har tagit studenten. Haha, driver. Men ja. Alltså jag HAR tagit studenten. Drev om att jag drev.
Sommarplaner?: Jävligt långt dit med tanke på att sommaren precis tog slut. Men I don't know. Fucka ur ska jag göra anyhow.
Hur många kuddar sover du med?:
2 bitches.
Morgon eller nattmänniska?:
Do you even have to ask? So sad.
Vad är viktigast för dig?:
For real, det kommer och går. Ja, det är familjen före allt, don't get me wrong. Men vad gäller mig själv, och enbart mig, så är det viktigaste min framtid för tillfället. Jag är dead serious med att jag är klar med lallandet nu. It's time for a change och det är time to make something out of what you got. You feel me? 
Är du kittlig?
: Hell mafucking yeah. Det är jobbigt. -.-
Stjärntecken?: Skorpion bitches. Ni vet vad det betyder, my birthday's coming up. 
Äckligaste insekten?:
Okej lyssna, förut brydde jag mig inte om insekter. Jag var the manly man from the hood. Men på senare tid, alltså jag dör när jag ser insekter. Jag vill gå hem eller så svimmar jag. Pick n choose. Sen har jag fobi. HUGE fobi. Och det för maskar, mördarsniglar, vanliga sniglar och blodiglar. Alltså shit som är slemmiga och långa och just... Euw. Goddamn.
Stökigt eller välstädat?:
Vem gillar det inte välstädat liksom? Men jag är messy av mig. Ain't gonna lie.
Vad längtar du mest efter just nu?:
To tell you the truth. Mycket. Ett, to get the fuck out från allt och alla, lämna allt bakom mig och starta fresh. Inte för att jag har det dåligt just nu, life is good allmänt för mig, för tillfället you know. Men man vill bara bort ibland. Just like that.
Dör du för mat?: Mat är det bästa som finns. Jag äter och äter, finns inget återvändo från det där. I'm tellin' you. Hade kunnat äta min arm om jag kunde.


Aja. Slut på det roliga. Holla @ you folks tomorrow. :)

L

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: Ja :D

Jag har laddat ner den designen :)

2011-10-09 @ 10:38:18
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Namn

slut på det roliga?. Vad i helsicke var det roliga??? ska mata dig med en snigel muhaha.

2011-10-09 @ 17:01:45
Postat av: Yo.

@ Namn, du är busted!

2011-10-09 @ 18:18:03
URL: http://nofuckingareacode.blogg.se/
Postat av: D2

Hahaha! I'm loving the blog! En tung chill blogg liksom.

2011-10-09 @ 18:47:40
Postat av: Yo.

Bästa D2! :)

2011-10-10 @ 22:23:16
URL: http://nofuckingareacode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0