Yo.

Nu är man hemma and just chillin. Skypade med R nyss, fan vad hon är saknad. Våra skypesessions är så goddamn funny. Jag ska dit hon ska, och då ska vi ses each and every day, i det landet jag tillhör. Inte för att såga Sverige, för Sverige är ett tungt land i sig, välfärden, ekonomiskt and shit you know. Jag vet allt det där, so it's not a big deal. Men fan, vad gäller kulturen och människorna, this just isn't for me. Vill ha något mer än det här, and Sweden just ain't it.

Idag har jag inte gjort så mycket, sov konstigt and all as usual. Jag och C promenerade ner till N, där vi firade R's födelsedag! Vi gjorde en skitgod tårta, fan det satt tungt. Long time since I had cake. Men ska nog se en film eller whatever's on TV. Kör en update i morgon när jag vaknar, cirka ett eller senare, haha. Men good night y'all. :)

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0