Biiizzzzaaarrr

Kom precis hem efter en chillkväll. Körde lite OZ med en kompis och sådär, sen åkte vi till MC med några andra kompisar. Jag har inte gjort så mycket lately, mest vaknat, chillat and then rolled around, just to sleep again. Nu har jag märkt att jag har för mycket tid för mig själv. Time to get busy. Jag fick äntligen reda på att jag börjar skolan i oktober! Feels great. Håller mig sysselsatt i två månader till vidare, sen måste jag ansöka om att börja skolan igen i januari. When I'm done, I'm hittin London baby. Ska kännas skönt to finally get to another country with other people och ett helt annat mode. Jag är så trött på Sverige. Man behöver ett fint ombyte you know. Har inte så mycket mer att skriva today to be real, tror jag ska lägga ut en låt and then try to get some sleep. Psych, no sleep. Ska försöka kolla om det finns någon film on TV. Men jag ska inte snacka för mycket, always say one thing and then go do another. Men if I stay true to my word today, godnatt! If not, catchya in a sec. :)

Here's a good night song. Från albumet "Watch The Throne" med The Throne (Jay-Z & Kanye West). Got to love it. Låten heter "Gotta Have It".


Många som säger att det här albumet är overrated. Lyssna här. It isn't. Men man måste erkänna att det tar tid för alla låtar att fastna, och lite längre tid för dom att digga. Men jag älskade albumet right from the start. Kanske för att Kanye West är min blivande man? I wouldn't know. Men den är tung. Check it out om ni orkar.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0