It's saturday, yep yep love my day

What's up thugs? Hade inte planerat något inför dagen, men Mr. J called me och det blir tydligen en chillnight hos honom med några väldigt få. It's on. Tror det är en sån här kväll jag behöver to be honest, sådär chill and just taking it easy, samtidigt som man flippar lite grann. Med lite dricka and som people you always have fun with. Vad ska ni göra denna lördag, think about that. Och igår, what did I miss?

Igår träffade jag bara några välkända ansikten, vi tog det lugnt. Sen åkte några hem, andra gick och klubba och jag åkte hem tillslut. Det var nice to see everybody tho! Jag pratade med D i telefon igår, och jag sa till henne att jag var stolt över mig själv! Första gången jag var nära en klubb och bestämde mig för och åka hem, believe me, it doesn't sound like me. Under den här sommaren har jag gått under ett namn: Alkoholisten. Och det är faktiskt sant. Jag har druckit mig igenom sommaren, and it was worth it. Hade en galen sommar detta år. In a whole other way. Sen var jag ute varje dag almost, partying or just... Drinking. Men it's a bad haaabbbbiiit. So, nu när man får mer ansvar under hösten, chillax. Men igår i alla fall, I was proud.

Mos Def (king) - Sex Love & Money.


Trevlig helg. It's L. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0