Ny blogg, men ändå inte riktigt nytt. You know?

Listen up. Det här är min... Vi säger sjuttonde blogg. Och nu vet jag exakt hur denna blogg ska skrivas, vad som ska göras i den and all that. Inte för att jag inte visste vad som skulle stå i dom andra bloggarna, men där hade jag så många promises. Som att jag skulle skriva each and everyday, och när jag väl gjorde det, skulle jag skriva minst två inlägg per dag. NEJ. Jag är inte blondinbella. Jag är ingen bloggerska. Vem vill vara en bloggerska? Jag vill bara... Skriva. No labels. Hate labels! Men on topic. I denna blogg (ja, tyvärr måste jag go with the klyschiga) så kommer jag snacka a lot of bullshit, reflektera kring mitt bullshit och sen dra en slutsats till mitt bullshit. Sounds easy huh? Dessutom ska jag posta en låt per dag. Jag och musik, fyfan vad vi älskar varann. Jag är en hiphoper i hjärtat (musiksmaken) men jag lyssnar på allt to be fair. Älskar indie (nej, inte indisk musik) och some rock and all that. Jag var en rocker förut. Haha. Roligt. Nu kommer det bli sådär beroendeframkallande att skriva här eftersom att det är en ny blogg. Men nä.

Förresten.




Peace the fuck out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0