She's going west, that's what Kanye said

Haha, nu börjar jag.

Nu ska du flytta, och det är inte så att du ska flytta till Göteborg du vet. Du ska till ett helt annat land. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Vi gick tre år i skolan tillsammans, första året kände vi inte varann, andra året fick vi ett intryck av varandra, det tredje året gick det mycket bättre. Du var där för mig, jag vet inte riktigt om jag var där för dig, men jag vill tro det. Jag kommer ihåg när vi var uppe och skulle lämna in den där samhällsuppgiften och vi började prata om att tap Kanye med könssjukdomar. Jag kommer ihåg när vi var hemma hos dig på en chilldag hela gänget, jag kommer ihåg när vi brukade gå hem tillsammans efter skolan. Jag minns att vi alltid pratade om dina boys (storhaffarN) och jag minns den där gången när vi gick och klubbade helt random med Milkway också. Finns mycket att minnas och nu kommer jag ihåg att sist jag träffade dig var at J's. Trodde vi skulle ses innan du åkte, and it's my bad, jag borde ha kommit i onsdags, men det blev inte så. Vi skulle skypat i fredags men det blev inte heller av. Och it's my bad. Jag har bara varit så sämst på att ta tag i saker, jag har varit väldigt... Distant. Och det är inte bara mot dig det har varit så, det har varit så mot dom i min omgivning, och det är något jag måste fixa själv. And I'm sorry to say att det har gått ut över dig också, fastän du ska flytta till ett annat land. Jag hoppas verkligen att du lever livet där borta, the real hood life med all the thugs och din hund du ska skaffa som ska heta Swahili (JA!). Jag hoppas vi skypar när du är borta och att vi kör en stay in touch. Jag vill också hoppas att vi kommer ses igen i samma land om något år. Det kommer gå bra för dig, det kommer nog alltid gå bra för dig. Förut visste jag inte vart jag skulle placera dig, men nu vet jag att du är en vän to count with. Hoppas du kan säga detsamma om mig, even though I've been lame at it lately. Det enda jag ångrar och undrar över när det gäller dig, är varför vi inte umgicks mer under åren? Men guess that everything happens for a reason. That's what I'd like to believe. And if it's for the good or not, that's what time will tell. I'll miss ya ditt kap!

P.S.

Om jag träffar Kanye West före dig, I'll say hello. LOVA att du gör samma sak?
Kanye West - Monster


L önskar dig all lycka in the world. :)
Plus att du ska veta att jag känner mig like a total fag, jag brukar inte vara this sentimental, men det vet du redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0