#Shutthefuckingfuckup.

What's up? Jag har inte kört på updates, and it's okay. Som jag skrev från första början, den här bloggen handlar bara om att skriva av sig, have fun with it, inte att uppdatera varje dag om inte jag känner the need eller orken att göra det.

So today ska jag och N, kanske N2, till K and just chill. Do nothing or everything. Vi ska titta på film I would think. The usual. Finally, skolan börjar nu i oktober, hålla mig sysselsatt is the shit! Orkar inte sova åtta på morgonen och vakna fyra på kvällen, and then do the same thing over again. It's chill, men really not. Inte i en längre period.

And ville bara dela med mig. People are shit. Inte alla, men jag skulle tippa på majoriteten. Hur mycket hope & faith man än har, att det nog måste finnas människor där ute med respekt och viljan att vara good people, så bevisar omgivningen dig helt fel all the time. Ska man lägga hope & faith på hyllan kanske? It might be time. Det cirkulerar så mycket onödigt, som hade kunnat försvinna, if people only kept their fucking mouth fucking shut. Hur kan man inte hålla sin mun stängd? Just asking. Mina vänner som är absolut closest D, K & N2, har jag fullaste lojalitet till, skulle aldrig in my entire life öppna min mun och prata om dom behind their backs. Den dagen jag gör det har jag gjort mig själv besviken. Då håller det på att gå utför för mig. Lojalitet och ärlighet är det enda jag skulle kunna kräva av mina vänner. Men lucky me, är det inget jag behöver kräva av mina closest friends, det är redan inpräntat hos dom. För dom ser den bilden jag ser, och vi följer våra principer. It doesn't mean that we see eye to eye med allt, egentligen ingenting haha, men it always works.

Jag har även lärt mig att människor alltid snackar a shit load of shit. "Varför snackar alla mina vänner bakom min rygg?", "Jag vill ha vänner jag kan lita på.". Vem vill inte? Men kom ihåg att dina ord reflekterar dig själv. Är du inte en sådan person som kan göra detsamma, how the fuck ska du önska dig liknande vänner? Think about that.

Förresten.




L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0