Up all night, it's whatever mayn

Eftersom att jag inte kan sova denna fina fredagnatt (är inte alkoholiserad, it's been a while), så ligger jag i min sköna säng och surfar runt på internet. Checking out this, checking out that. Jag vill ha ett par riktigt fina air max. Men jag är inte the girly girl type, så inget pink, rather not. Vill ha helvita med någon specifik färg, kanske ljusblått.

Såna här exakt, fast sen ska nikemärket vara ljusblått, och där vid sulan också dårå. Fresh huh? Yes indeedio.



Sen vet jag inte vad för vinterjacka jag ska ha i år. Min förra, som är helsvart, eller en jacka som en kompis har, från D.Brand (gammal modell) som jag tycker är tung. Eller ska man bara nöja sig med att köpa en North Face? What the fucking fuck. Får lösa det där.

Får nog försöka sova, for real this time.

Peace the fuck out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0