Utan att ha sovit, så ja. Det är lite zZZzz här. Okej? Musik. Ah.

Ja. Har inte sovit sen last night, jag som posted en good night song också, fuck! Utan att ha haft något bättre för mig, så har jag lyssnat på musik och checkat some stuff, tittat på tv and all that shit. Är så röksugen också. Goddammit!

Men nu när jag har lyssnat på min musik, så har jag bestämt att jag nu är trött på mig själv. I mean, har sagt att jag ska ladda ner så mycket musik att mitt huvud glömmer bort allting, blir totally confused och glömmer where to start and who I'm going with. Jag älskar musik, så ibland blir det lite för mycket musik in my head, så jag glömmer allt. Men nu gjorde jag en lista (ja, nio på morgonen) om vilka jag fucking ska fixa ner först innan jag ens tänker på andra artister. Got it?! Inga förvirringar. Artisterna på listan är allt som behövs för att komplettera det som saknas i mina musiklistor. Har liksom låtarna från artisterna men inte alla album/mixtapes, och jag collectar album/mixtapes nowadays, annars är jag inte nöjd. Det är 2011 baby.

Here it goes! My fine ass list. Om man känner igen något från listan som man vill uforska, så ska man ladda ner! Kanske finns något you might like, eller så kan man kolla upp dessa själva om dom är okända. You might be amazed, kanske visar sig vara något för dig?

1. Fixa ner alla J. Cole mixtapes.
2. Ladda ner Bon Iver. --> Lyssna på Theophilus London, hot or not? Även fixa ner Cupid.
3. Alla Tyler, the Creator album ska laddas ner och lyssnas på.
4. Fixa ner Tupac albums.
5. Fixa Dr. Dre/Snoop samtidigt (dvs. utöver albumen i datorn).
6. Jay-Z's resterande tre album jag ej laddat ner än.
7. Drakes lista behöver uppdateras! Även Busta Rhymes!
8. Rick Ross, the boss!
9. Lil Wayne något? Except Carter 4?
10. Får lyssna på The Game lite mer, feel the new album.
11. Old School shit! Errthing going down (Montell Jordan, Adina Howard, Marvin Gaye, Kool & The Gang, Grandmaster Flash and The Furious Five, Sugar Hill Gang). Here I come!
12. Lite dancehall kan fixas här (Vybz Kartel nya, Collie Buddz m.fl.).
13. Övrigt. Om inget mer hiphop jag vill ha just nu kommer med på listan, så kan jag köra med lite indieshit. The Killers och The Kooks (alla album). Death Cab For Cutie, Postal Service, lite Panic! ATD. FALL OUT BOY! We'll see om man kommer på fler.
14. Next scene: Underground hiphop. Allt från Vinnie Paz, Immortal Technique till Dilated Peoples. Alla album ska downloadas!

That's the shit. Observera att man inte ska ladda ner underground hiphop om man har svårt för grov hiphop redan från början. I alla fall inte Vinnie Paz.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0