Forbidden and guilty pleasure, what are the odds?

Jag har ingenting emot homosexuella. Jag vet inte varför jag har funderat mycket på det där, men jag tänkte bara på det. Jag och mina female friends (höhö) brukar joke around ni vet, röra varann lite här och var, sen garvar vi och kallar varann för lesbos efter att ha tagit på någons tits just for fun. Let me just start with... Jag är den största lesbon som finns. Haha, dom som vet om att det här är min blogg blir chockade exakt... Nu. Men jag menar inte sådär, så chill. All I'm saying is, hade jag varit a lesbo, så hade jag varit the biggest fucking skank ever, för no joke... Tjejer är snygga. Like damn. Ibland undrar jag hur killar brukar särskilja tjejer efter looks, för när jag tittar på tjejer som inte har den där "naturliga skönheten" så finns det ändå annat som gör denna tjej tilldragande. It doesn't have to do with the looks, det kan ha något med auran att göra. Sen handlar det om vilken typ you'd want. Om jag var lesbo hade jag dragits till porriga white girls. Don't ask me why, but that's how it is. Jag blir nästan ledsen nu. Över att jag är straight and all that, för guys är so 1998. Killar är inget man behöver, bara något man vill ha. Och det man vill ha kan ibland överstiga det man behöver. Och man behöver som mest, alltid sig själv. Get what I'm saying?





Dom här bilderna är tagna från en blogg som heter www.wildas.com. (Bilderna är dock redigerade av mig på min blogg). Den här bloggen (Wildas) gick jag in på nyligen (min vän berättade om den) och bloggen är.... Intressant. Handlar om en tjej som precis har kommit ut ur garderoben, om hennes liv och tankar kring livet and all that shit. Som bloggar ska "vara". Typ. Ge den en chans, det är creds att hon vågar så mycket, it really is. No matter what the fuck people say.

Jag får ha en diskussion and shit med mig själv i morgon istället. It's fucking almost 06.00 a.m.

P.S
Hoppas du landade bäst. Miss you already yo. All of the lights.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0