It's all runnin backwards.

Kom precis hem. Fyllekväll? Inte direkt. Vet ni vad jag är trött på? Människor som ger sig ut för att vara något dom absolut inte är. Killar som umgås med sina grabbar och undviker "den där tjejen" eftersom att hon kanske inte passar in i grabbarnas kriterium och därför måste strykas. Gud gav dig allt, från topp till tå, your mind, heart, soul, whatever you fucking call it. Vad får dig då att inte tänka? Tänka på dig själv, tänka på allt runt omkring dig. Det funkar inte så har jag märkt. Det finns alltid någon där som tänker åt dig. Tjejer som måste ha "den där attityden" för att försöka passa in. Passa in vart? Passa in för vem? Jag har märkt att man aldrig kommer långt med allt det. Det, va? Vi träffade som english boys, right from America. Charmiga? Nej. Var vi det? I don't give a fuck. Ibland måste man leva och låt leva. Gör något åt din situation. Gör något åt hennes situation. Va, vems situation? Just det, du vet vad jag pratar om. Ibland undrar jag hur svårt det kan vara. Jag skämde ut mig ikväll, slängde ut ett hej och fick en nick tillbaka. For what? Min handuppräckning? Livet är svart. Jag bryr mig inte om vad människor säger. Livet är kantat av allt, speciellt av känslor. Jag är ingen känsloperson, så känslor gillar jag helst att lägga åt sidan. Känslor är för dom som inte vet vad besvikelse, kärlek, tyngden av problem som hemsöker en, verkligen är för något. Lär er, känslor är så överskattat. IROBOT. Will Smith. Den filmen. Jag vill vara en robot that looks like an I. I är ett rakt streck, inga kanter, inga hörn, inga cirklar, bara ett fucking streck. Jag vill vara ett streck som är lodrätt. Jag vill att allt ska vara lodrätt. Jag saknar min bästa kompis, jag saknar dig. Jag saknar ingen. Men mest av allt, JA, MEST av allt, så saknar jag mig själv. Det är bland det jobbigaste. Saknar man sig själv så har man gått miste om allt. Men who says you can't get it back? All talk, talk, talk. Nu vill jag walk, walk, walk to my sleep fastän jag redan ligger i min säng. Vill walk in till det som inte är verklighet, utan till det som är surrealistiskt. SURREAL. Godnatt.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0